
mLegitymacje
W naszej szkole można skorzystać z mLegitymacji szkolnej. Przed złożeniem wniosku należy dokładnie zapoznać się z regulaminem oraz instrukcją wydawania legitymacji w wersji elektronicznej.
mLegitymacja to legitymacja szkolna, wyświetlana na ekranie telefonu. W tym mobilnym dokumencie zapisane są wszystkie dane, które można znaleźć w papierowej legitymacji: imię i nazwisko ucznia, numer legitymacji, datę wydania, termin ważności, status użytkownika (uczeń), datę urodzenia, PESEL, nazwę i adres szkoły. Pokazując mLegitymację, potwierdzisz, że jesteś uczniem danej szkoły, skorzystasz z ulg i zwolnień. To ważne! Uruchamia się ją, używając kodu QR oraz kodu aktywacyjnego otrzymanego w sekretariacie szkoły.
Etapy pozyskania wirtualnej legitymacji
1. Dostarczyć wniosek podpisany przez rodzica do sekretariatu szkoły.
2. Przesłać elektroniczną wersję zdjęcia.
3. Zainstalować aplikację mObywatel.
4. Odebrać od przedstawiciela szkoły kod aktywacyjny/kod QR.
5. Dokonać aktywacji w usłudze mLegitymacja szkolna.